​Sportsfysioterapi

Uanset om du er ramt af en akut sportsskade eller en overbelastningsskade, så står vores erfarne fysioterapeuter klar til at hjælpe dig. Mange af os dyrker selv sport og ved hvilke krav der stilles i de enkelte sportsgrene.

Flere af vores fysioterapeuter har efteruddannelse i sportsfysioterapi og erfaring fra den absolutte top indenfor dansk elitesport, bl.a. fra den danske herrehåndboldliga, det danske herrehåndbold landshold, 1. divisions herrefodbold og det danske ishockey landshold.

Vi kan hjælpe uanset om du er motionist og dyrker sport på hygge-niveau eller om du er professionel idrætsudøver. Vores mål er at hjælpe dig med at komme hurtigst muligt tilbage på banen igen, og vejlede dig i hvordan du kan reducere risikoen for at skaden kommer igen.

Typiske sportsskader:

• Løbeskader
  • Ankelforstuvning
  • Ledbånds- og korsbåndsskader i knæ
  • Muskelskader (Fibersprængning og forstrækning)
  • Springerknæ
  • Løberknæ
  • Smerter i achillessenen
  • Skuldersmerter
  • Tennisalbue

Vi ved at bevægelse for mange er lig med livskvalitet, så hvis du døjer med en skade, der forhindrer dig i at være aktiv, så kontakt os og lad os sammen finde den rigtige behandling til lige netop dig.